söndag 19 juli 2009

Snart augusti

Idag fick vi allihopa en sovmorgon. Det var riktigt skönt.
Idag jobbar jag mellan 13.15-20.00. 6h pass med lunch. Känns lite ovärt. Kan lika gärna jobba 6h och sen äta hemma.
Igår gick det faktiskt riktigt långsamt på jobbet, vet inte vad som gjorde det egentligen.
Skulle åkt till Kicki efter jobbet, men efterssom jag slutade kl 22 och inte hade ätit någonting för kvällen så hade jag inte vart hos henne förrens 23 tiden och jag var urmatt i går. Dessutom skulle de gå ut så jag skulle nog inte hinna vara där så länge.

Känns inte som att man kommer hinna med så mycket innan jobbet. Får se om vi kanske ska åka upp med en fotölj till Marcus.

Femte dagen nu. Vet ej om jag kan kalla mig för icke-rökare än, men jag ska dit!!

Sitter och kollar lite på bilar på nätet, vi har pratat om att köpa någon ny. Behövs egentligen inte utan det är nog mest en rolig grej.

Snart är det augusti då fyller först jag år sen fyller Alma hela två år sen är det Coldplay och Stockholm för hela slanten. Utomhuskonsert, kommer bli kanon!

Dags att göra iordning sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar