onsdag 2 december 2009

4 minus

Idag var jag minsann tvungen att gå upp tidigt. Typiskt att det blev just idag eftersom jag kom hem så pass sent igår.
Hade tid på MVC 07.45 så det var bara att pallra sig upp. Känner mig lite slö. Och svinkallt var det ute.

Idag så lyssnade vi på hjärtljuden, bokade tider, mätte magen och tog labprover.

SF mått: 23
Hjärtjud: 150 slag
Vikt: 69
Järnvärdet: 109 ( Blir till att äta ännu mer järntabletter usch)

FY det är så att jag inte vill skriva upp vikten eftersom jag gått upp så himla mycket. Men vad tusan är det någongång man inte ska bry sig om det så är det nu. Är trots allt ett tecken på att allt är ok.

Idag har jag inget planerat faktiskt. Det jag har på listan är att dammsuga och torka golven. Får jag det gjort så är jag mer än nöjd. Ska fixa mat tills familjen kommer hem också, men det är en självklar grej nu när jag går hemma. Plus att vi får så mycket mer tid åt varandra då.
Sen har jag även tusen andra saker jag skulle vilja få gjort, men jag tar det som det kommer helt enkelt.

Vann föresten ett par mammajeans på tradera igår. Perfekt då det är så dyrt med mammakläder. Vill inte lägga ut massa pengar på nått jag inte kan använda mer än i ett par veckor.

Nu ska jag nog koka mig en kopp kaffe, sätta på lite go musik och få saker gjorda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar