måndag 7 december 2009

Rysningsattack

Varje gång jag läser detta är jag nära till gråten.

Detta skrev Henrik till mig!

La Familia!

Dett är juh ett ganska nystartat kapitel i våra liv. Men vem i hela världen hade trott att jag skulle bli fader till världens vackraste barn, Alma.
Nu finns det inget självklarare och underbarare än att vara farsa.
Och du som mamma Erika, du är världens bästa mor.
Du hanterar Alma så himla bra och jag är evigt tacksam för at du hjälpt mig att, i mina ögon, blivit en bra pappa. Och det är något jag är sjukt stolt över.
Jag är oxå helt 110% säker på att du kommer bli minst lika bra med två barn att ta hand om.
Du har juh tränat med mig och Alma i emellanåt:)
Familjelivet är min grej, att veta att hur man än mår och känner sig så finns ni där för mig. Och vi för dig. I alla väder.

/ Henrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar