fredag 11 december 2009

Sömnrubbning

Jag fattar inte varför jag inte kan sova ordentligt. När Henrik kommer hem närmare 00.30 så har jag inte sovit en blund. Jag har ingen ro i kroppen. En del att jag inte kan sova är att jag har ont, men de andra orsakerna borde bero på oroligheter och stress. Jag måste verkligen ha mycket att tänka på.

I morse vaknade Alma kl 07. Jag försökte så gott jag kunde för att underhålla henne så att Henrik skulle få sova. Så nu på morgonkvisten har vi klätt julgranen i Almas rum ( en minigran).

Händer nog inte så mycket idag. Henrik ska på julfest med jobbet. Amanda kommer hit ikväll också. Så det blir väl någon hämtmat och idolfinalen.

Funderar på om ja ska ringa mvc om mina ben, eller om jag ska vänta tills på måndag då jag ska träffa läkaren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar