lördag 12 december 2009

Ännu en trött dag

Ännu en dag då jag vaknade hur trött som helst. Det blev sent i går kväll. Fick åka och hämta Henrik från julfesten och han hade lovat halva arbetsplatsen skjuts hem så det blev några bilvändor. Så det har inte blivit många timmar sömn. Henrik ligger fortfarande och sover så gott. Är inte det lättaste att hålla Alma borta från pappa, men jag gör så gott jag kan.

Har inga planer alls för dagen och det kan vara riktigt skönt ibland.
Så less på att behöva vara trött hela tiden. Det förstör hela dagen. Kommer inte bli nått gjort. Och allt som behöver göras slutar det med att jag kommer få göra.

Har ingen ork till att sitta här. Får ta tag i nått annat. Känner mig en aning irriterad idag. Inte på nått speciellt, utan bara allmänt.

Sen kan jag bli så fruktansvärt frustrerad på dig, ge dig bara.!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar