fredag 4 december 2009

Gårdagen

Hade en mysig dag i går. Var underbart skönt med fotvård. Sen mötte jag upp Kicki och vi gick vidare och åt en fruktansvärt god lunch på Sand. Skulle kika lite på staden efter julklappar, men det slutade med att både jag och Kicki shoppade till oss själva. Jag hittade tre olika toppar på Vero Moda som funkar med magen. Jag hade lite dåligt samvete för att jag hade shoppat. Men sen kom jag på att jag har inte köpt nått till mig själv på länge samt att jag behövde verkligen lite nya toppar då jag inte hade nått längre som passade.
Fattar inte varför man åker på det dåliga samvetet. Det är ju inte så att jag får det när jag köper saker till Alma och Henrik?

Henrik kom och hämtade upp mig så åkte vi till Almas dagis och hade advendsfika och julpyssel. Det var himla mysigt vill jag lova. Så himla söta alla barnen.
På kvällen var vi hemma hos Jenny och Calle och fikade lite.
Skönt att ha dem så nära.
Kollade på Criminal Minds och sen somnade vi nog inte långt efter det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar